Před dítě položíme edukační kartičku, která bude přikrytá výkresem tak, aby dítě nevědělo, o jaké číslo jde. Úlohou dítěte je uhádnout, které z čísel od 0 do 10 je na edukační kartičce. Zpočátku dáme dítěti dva tři pokusy a může přímo hádat. Dospělý odpovídá pouze slovy ano nebo ne.
Například: Dítě: „Je to číslo tři?“ Dospělý: „Ne.“ Dítě: „Je to číslo pět?“ Dospělý: „Ne.“
Přitom je vhodné si na papír napsat číselnou řadu od 0 po 10 a zaznamenávat již neuhádnuté tipy (např. 3, 5).
Následně je úlohou dospělého vést dítě k tomu, aby při hádání využilo i vztahy větší a menší mezi čísly.
Například: Na kartě je číslo šest. Dítě hádá: „Je číslo na kartičce menší než čtyři?“ Dospělý odpoví: „Ne.“ Přitom společně s dítětem na papíře škrtnou čísla 1, 2, 3.

Cílem této edukační úlohy je seznamování se s pojmy větší než (>), menší než (<) a orientace v řadě čísel 0 – 10.