Recenze

Vaše zkušenosti s vizuální technikou učení:

Andrea: Dobrý den, tyto kartičky jsou zázrak, mé děti 4r a dokonce i mladší 2r už znají celou abecedu! Je to neskutečné, pamatují si každé písmenko. Někdy vykřiknou i celé slovo – hlavně „Námořník“, když uvidí někde vidí písmenko N?
Když jsem je ukázala poprvé staršímu, jen to tak přeletěl za 5 min, a utíkal k autíčkům, já jsem to brala, jak seznámení se a nevěřila jsem, že něco i zachytil. Ale najednou druhý den mi všude ukazoval písmenka U, O, A… nevěřila jsem tomu, dokonalá pomůcka.
A velmi se těším, že jste přišli i s čísly. Děkuji Vám za tak úžasnou práci!

Mischella81: Naše 3 letá dcera je momentálně posedlá abecedou a tyto kartičky miluje.

Lucie: Děkujeme za kartičky. Synek velmi rychle pochopil princip a za dva dny rozezná mnohem více písmenek než dříve. Jsme velmi spokojeni také s rychlostí dodání. Doporučuji.

Veronika: Velmi jsme spokojeni. Dcera (5 letá) má motivaci učit se písmenka nově a snadněji jsou pro ni k zapamatování. U samotného písmene, které si napsala zvlášť na papír a svázala je jako malou knížku, … čte si to, nejdříve vysloví daný obrázek, co si zapamatovala a pak se hned dopracuje k samotnému písmenu, což je veeelká pomůcka. A to s kartičkami pracovala zatím jen jednou.

Miroslava: Krásné a logicky zpracované kartičky pro dětičky. Jedna z mých nejlepších investic do edukačních „hraček“. Ráda doporučuji tuto pěknou myšlenku dál.

Veronika: Docela dlouho jsem přemýšlela, jestli kartičky koupit. Zaujali mě hned, jak jsem je viděla a dumala jsem jestli ano či ne a měla jsem je koupit dříve. Snad se ještě ani nestalo, aby dcera tak toužila si něco číst, byť čteme denně. Za dva dny už uměla identifikovat všechna písmenka. Tato mimořádně hravá, poučná forma je jistě to, z čeho bude mít radost nejen dítě, ale i vy. Skvělý nápad, opravdu doporučuji. Jedna známá je hned u vás objednala, když jsem jí je takto „spropagovala“.

Efektivnost a kvalitu našich produktů již vyzkoušely tisíce spokojených rodičů a stovky učitelů ☺

Naučit se abecedu a čísla je snadné, když víte jak ☺

Chci vám velmi pochválit tento projekt. Díky kartičkám, ale hlavně plakátu se mé děti naučily abecedu přirozeně a hravě, ještě před nástupem do školy. Osobně vidím velký efekt plakátu, který má 4letý syn denně na očích a tak se písmenka naučil sám.
Veronika
matka
Vytvoření pomůcky k vyučování abecedy, která má podporu nejen ve fonematickém vnímání, ale i v zrakovém vnímání je přínosem. Je dobré, že se u každého písmene stereotypně opakuje – nové písmeno, nápovědný obrázek, z druhé strany příběh v básničce. Děti vědí, co mají očekávat. Pozitivní je i jejich víceúčelovost. Kartičky, hlavně jejich ilustrace, jsou zpracovány tak, že s nimi lze pracovat s dětmi v různých věkových kategoriích. Od mateřské školy přes základní a speciální školy prvního a v některých případech i druhého stupně. Velmi pozitivně hodnotím zvolený materiál, který dává dítěti možnost cvičení grafomotoriky. Děti mnohem raději pracují s věcmi aktivně. Didaktická pomůcka je zpracována na vysoké odborné úrovni. Edukační kartičky akceptují požadavky platného Inovovaného státního vzdělávacího programu a vzdělávacích standardů, jsou přínosem pro zlepšení vzdělávacích podmínek žáků. Tato metodicko-didaktická pomůcka je využitelná v mateřských školách v rámci rozvíjení jazykového cítění, přípravy na čtení, rozvíjení slovní zásoby, v rámci vyučování na hodinách českého jazyka v primárním vzdělávání klasických škol a v různých školách a různých ročnících. iv speciálních školách.
Mgr. Magdaléna Labudová
speciální pedagogička, ZŠ Jelenia, Bratislava
Přestože je obsah edukačních kartiček zaměřen zejména na nenásilné seznámení se s písmeny abecedy, podporuje i rozvoj komunikačních kompetencí dětí předškolního věku ve všech jazykových rovinách. A to nejen ve vzdělávací oblasti – JAZYK A KOMUNIKACE, ale ve více vzdělávacích oblastech současně. Autoři totiž respektují skutečnost, že jednotlivé složky jazyka je třeba chápat, rozvíjet a hodnotit ve vzájemných souvislostech, ve všech vzdělávacích oblastech. Prostřednictvím vizualizace, zážitkového a intuitivního učení jsou děti motivovány ke smysluplnému využívání jazyka v přirozeném prostředí a ve každodenní komunikaci. Jednotlivé kartičky jsou založeny na vizualizaci, vizuální a fonematické shodě písmene a obrázku, což činí tuto pomůcku jedinečnou a smysluplnou. Oceňuji vysokou úroveň motivačních básniček, umístěných na zadní straně kartičky. Každá báseň je obsahově shodná s výstižnou ilustrací daného písmena. Plněním variabilních úkolů (zveřejněných na webové stránce www.trochainak.sk) si děti procvičí správnou artikulaci, výslovnost hlásek, hláskových skupin, jejich fonematické uvědomování, analýzu a syntézu slov. Pomohou dětem poznat pestrost jazyka, procvičit si porozumění textu, předčitatelskou gramotnost. Řešením úkolů přispějí také k rozvinutí slovní zásoby, vyjadřovacích schopností, logického myšlení a představivosti dětí. Předkládané úkoly respektují věkové osobnosti dětí, jsou v souladu s výkonovými a obsahovými standardy ukotvenými ve Státním vzdělávacím programu.
Mgr. Eva Gnothová
pedagogička, MŠ P. Horova, Bratislava
Nápovědné karty s velkými tištěnými písmeny jsou výbornou vizuální pomůckou pro děti, které se již o písmena zajímají. Jejich přiřazení ke tvarově shodným obrázkem s podpůrným materiálem - básněmi, které jsou dobrým didaktickým materiálem pro učitele. Do budoucna bychom přijali u číslů, pokud by bylo možné přidat, případně nahradit číslo znázorněním počtem prstů.
Mgr. Dana Filušová
pedagogička, MŠ Krupina
S vizuální technikou učení jsme spokojeni a oceňujeme její efektivitu. Například písmeno C je kulaté jako cibule a zároveň je součástí ilustrace cibule. Tvar písmene a tvar ilustrace je stejný a tak si děti díky vizuální shodě písmene a ilustrace bez problémů dokáží osvojit a zapamatovat nové písmeno. Myšlení dětí je spojeno s vizuálními představami a proto vizuální technika učení je velkým přínosem v procesu edukace dětí. Dětem se ilustrace velmi líbí a rádi obtahují jednotlivé tvary písmen přímo na edukační kartičce. Samotné básničky, které se nacházejí na zadní straně edukačních kartiček, používáme i na ranních hrách. Pozitivně hodnotím i variabilitu edukačních úkolů, které lze s edukačními kartičkami praktikovat.
Bc. Andrea Lörincová
pedagogička, ZŠ s MŠ Veľký Kýr