Žádné produkty v košíku
EDUKAČNÍ ÚKOLY S KARTIČKAMI
TROCHA INAK
Edukační úkoly patří mezi aktivizující vyučovací metody a současně slouží k fixaci probíraného učiva. Cílem těchto edukačních úkolů je stimulovat zvědavost dítěte a vyvolávat v něm zájem po informacích. Edukační úkoly napomáhají zdokonalovat smyslové vnímání, vizuomotoriku, grafomotoriku, rozvoj řeči, jazyka a komunikace nebo matematické schopnosti.
Při realizaci následujících edukačních úkolů dochází pomocí vizuální techniky učení k efektivnímu podvědomému vnímání tvarů písmen nebo číslic, které se nacházejí na edukačních kartičkách a v případě číslic se zároveň aktivuje schopnost dítěte rozlišovat kvantitativní hodnotu čísel.
NEDOKONČENÝ PŘÍBĚH
Rozvoj řeči.
Dítě si vybere libovolnou kartičku, která je momentálně zaujme, seznámí se s obrázkem a ...
PRASKÁNÍ OHNĚ
Nakresli zvuk.
Vyberte si z krabičky kartičku s písmenem L jako Lucerna, ve které hoří oheň. Zapojte ...
OTÁZKY A ODPOVĚDI
Rozvoj intelektu.
Ze sady vybereme libovolné kartičky (například: V jako Vrána, J jako Jahoda, S jako ...
ZMĚŇ SLOVO
Samohláska A
Dítě nejprve seznámíme se samohláskou A. Dáme mu možnost prozkoumat kartičku s písmenkem A: ...
Budíček
Rozlišování hlásek.
Nejdříve se s dítětem dohodneme, které hlásky ho vždy "probudí" (např. H, L). Vybereme ...
ROBOT
Slabikování.
Dospělý je robot, který neumí souvisle mluvit, takže jednotlivá slova z kartiček rozkládá na ...
ŘEKNI, CO JSEM SCHOVAL/A?
Pozornost a paměť.
Na stůl položíme 4-5 kartiček. Dítě si je prohlédne a každou ilustraci/písmeno na ...
Schovávaná TROCHA INAK
Motorika a koordinace obou rukou.
Libovolné kartičky omotáme stuhou nebo provázkem. Úkolem dítěte je ...
SKUPINA POJMŮ
Logický úsudek a zrakové vnímání.
Z krabičky vybereme kartičky, na kterých jsou nakreslena zvířata ...
SNĚHULÁK A JEHO POCITY
Obrazotvornost a imaginace.
Dítě si vezme kartičku se sněhulákem. Zavře oči a představí si, že je sněhulák, ...
Vymysli a nakresli PŘÍBĚH
Rozvoj představivosti.
Dítě si náhodně vybere tři kartičky z krabičky. Následně se seznámí s obrázky na ...
NA CO MYSLÍM?
Schopnost popisovat věci.
Na stůl vybereme 3-4 kartičky. Začneme slovně popisovat jednu z kartiček ...